Clutch lamell
Nav Velg girkasseakselens spline og diameter for å få riktig clutchskivesenternav.
Diameter Dette er friksjonsoverflatediameteren til svinghjulet og trykkplaten.
Underkategorier
Produkter
Performance fjærbelastet sinterlamell Audi 23x24,2mm 6-pukket 228mm
01E - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Audi 23x24,2mm 6-pukket 228mm
01E - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm
S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm
S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x35mm 6-puck 240mm
GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x35mm 6-puck 240mm
GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 26 spline 6-puck 240mm
GS6-53DZ / GS6-53BZ - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 26 spline 6-puck 240mm
GS6-53DZ / GS6-53BZ - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 320D 22x28,6mm 6-puck 240mm
GS6-37DZ / GS6-37BZ - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW BMW 320D 22x28,6mm 6-puck 240mm
GS6-37DZ / GS6-37BZ - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Volvo 20 spline 6-pukket 228mm
M90 / M56 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Volvo 20 spline 6-pukket 240mm
M90 / M56 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Volvo 20 spline 6-pukket 240mm
M90 / M56 - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Volvo 23 spline 6-pukket 240mm
M66 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance fjærbelastet sinterlamell Volvo 23 spline 6-pukket 240mm
M66 - Stage 3 materiale
Er på lager
Hvor stramt skal splines være mot inngående aksel i girkassen?
Når clutchskiven er montert skal den ikke være helt stum da den lett kan binde seg
Jeg har brukket lamellsplines
Hvis splines i en lamell "renses"/brekker, kan det skyldes flere årsaker, ofte i en kombinasjon.
- Lamellnavet er løst i splines
- Mange små splines i stedet for store
- Enkel lamell med for høy effekt
- Slitt inngående aksel
- Slitt skivenav (brukt skive)
- Mange dragracing starter
- Omsveiset girkasse som ikke er rett