Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

Clutch lamell

Nav Velg girkasseakselens spline og diameter for å få riktig clutchskivesenternav.

Diameter Dette er friksjonsoverflatediameteren til svinghjulet og trykkplaten.

Mer informasjon om clutchskive her.

BMW girkasseinformasjon her.

Filter

Vis flere filtre

Produkter

Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm

S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 2 materiale
I lager

Er på lager

1 660 NOK

Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm

S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 3 materiale
I lager

Er på lager

1 826 NOK

Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x35mm 6-puck 240mm

GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 2 materiale
I lager

Er på lager

1 660 NOK

Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 10x35mm 6-puck 240mm

GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 3 materiale
I lager

Er på lager

1 826 NOK

Performance fjærbelastet Sinterlamell BMW 26 spline 6-puck 240mm

GS6-53DZ / GS6-53BZ - Stage 2 materiale
I lager

Er på lager

1 660 NOK

I lager

Er på lager

1 826 NOK

I lager

Er på lager

1 660 NOK

I lager

Er på lager

1 826 NOK

Show more

Hvor stramt skal splines være mot inngående aksel i girkassen?
Når clutchskiven er montert skal den ikke være helt stum da den lett kan binde seg

Jeg har brukket lamellsplines
Hvis splines i en lamell "renses"/brekker, kan det skyldes flere årsaker, ofte i en kombinasjon.

  • Lamellnavet er løst i splines
  • Mange små splines i stedet for store
  • Enkel lamell med for høy effekt
  • Slitt inngående aksel
  • Slitt skivenav (brukt skive)
  • Mange dragracing starter
  • Omsveiset girkasse som ikke er rett

Holset HX35 - Super pris!

-20%

Holset HX35 Turbo #12 eksoshus

Holset HX35 Turbo #12 eksoshus

6 648 NOK 8 312 NOK
I lager

Er på lager