Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

Bosch 630cc Dyse

Bosch


Høy Ohm - 0280158123

I lager

Er på lager

578 NOK
{{ price }}

Kunde anmeldelser
5 / 5

Tags 630cc 50mm
Artikkel nr: B-0280158123
EAN: 4047024216983

Bosch 630cc Dyser

Sitter original på följande bilmodeller
Porsche 997 3,6 GT2 530HP 07-12
Porsche 997 3,6 GT2 RS 620HP 10-12
Porsche 3,6 Turbo 480HP 06-09

Navn: Bosch 630cc
Artikkelnummer: 0280158123 / 0280 158 123 / Bosch -123
OEM nummer:
997 605 132 00
997 605 132 01
997 605 132 02
Emballasje: 1x
Kontakt: Bosch JPT EV1 Minitimer Jetronic
Lengde: 48,65mm - EV 14S (Standard) Använd bottenadapter för att få 60,65mm EV 14L (Long)
Dysespiss: xT 24mm
O-ring topp: 14mm Viton
O-ring bunn: 14mm Viton
Kroppsdiameter: 16mm
Impedans: 12 ohm
Spredningsbilde: 30 grader 2 strålar
Sprayvinkel: Rett (0 grader)
Flow @ 3bar: 429g / 627cc/ 627cm3
Brensel: E85 / M100 kompatibel og kan håndtere andre vanlige drivstoff på grunn av de rustfrie interne delene. MERK FØLGENDE! skal dysen kjøres på metanol, må den kjøres gjennom med vanlig drivstoff etter bruk. Det vil si at munnstykket ikke skal stå med metanol over tid.

Målt statisk maks flow i testmiljø
29 PSI (2 bar) 492cc / min = 47 lb / h
43,5 PSI (3 bar) 612cc / min = 58 lb / h
58 PSI (4 bar) 708cc / min = 67 lb / h
78,5 PSI (5 bar) 738cc / min = 70 lb / h
88 PSI (6 bar) 870cc / min = 83 Ib / h
101,5PSI (7bar) 942cc / min = 90 lb / h

Vær oppmerksom på at testmiljø kontra praktisk bruk kan ha vidt varierende forhold avhengig av perifert utstyr og andre tekniske faktorer. Dette er imidlertid veldig god informasjon om hva du kan forvente av dyser og grunnleggende informasjon ved valg av andre komponenter i drivstoffsystemet som drivstoffpumpe, drivstofftrykkregulator og drivstoffilter.

Motorkraft Turbo
Bensin 10% margin
1cyl - 83hp (83x1)
4cyl - 332hp (83x4)
5cyl - 415hp (83x5)
6cyl - 498hp (83x6)
8cyl - 664hp (83x8)

Etanol 10% margin
1cyl - 72hp (72x1)
4cyl - 288hp (72x4)
5cyl - 360hp (72x5)
6cyl - 432hp (72x6)
8cyl - 576hp (72x8)

Motorkraft N/A
Bensin 10% margin
1cyl - 108hp (108x1)
4cyl - 432hp (108x4)
5cyl - 540hp (108x5)
6cyl - 648hp (108x6)
8cyl - 864hp (108x8)

Etanol 10% margin
1cyl - 90hp (90x1)
4cyl - 360hp (90x4)
5cyl - 450hp (90x5)
6cyl - 540hp (90x6)
8cyl - 720hp (90x8)

Flyt matching
Disse injektorene sendes med fabrikktoleranser med mindre du velger å ha dem flyt-tilpasset. Vi anbefaler alltid flyt-matching før levering. Fabrikktoleransene til injektorene er forskjellige, og du må kjøre dem uovertruffen med bredere toleranser eller kompensere for dette når du justerer motorstyringssystemet. Hvor mye de skiller seg fra fabrikken varierer kontinuerlig.

Når du velger å få oss til å matche dyser, gjøres dette med vårt topputstyr! Dokumentasjon og sertifikater fra oss følger med dyserne når du har valgt dette alternativet.

Bosch Motorsport

----------------
Guider og Info

Jan• 2021-04-15

Jag använder mig av etanol som bränsle och dessa spridare har fungerat mycket bra ihop med SI alcohol tillsats.

Fredrik• 2021-04-23

Dessa har fungerat bra ihop med E85. Jag använder tillsatsen Redline SI-alcohol efter rekommendation av Speeding.

Din kommentar:

For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.

Tilknyttede produkter

Dyse adapter 14mm kort

Top adapter. Brukes på toppen til injektorene.
I lager

Er på lager


I lager

Er på lager


Dyse adapter 14mm kort (uten filter)

Används på långa spridarspetsens sida.
I lager

Er på lager