Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

-10%

AUDI VW SEAT SKODA 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 1 Turbo 485hk, Garrett POWERMAX

Garrett


AUDI VW SEAT SKODA 2. 0 TSI EA888 (MQB) Stage 1 Turbo 485hk, Garrett POWERMAX Garrett PowerMax™ Bolt-on turbo for Volkswagen, Audi, Seat & Skoda 2. 0L TSI (EA888) er designet for å øke motorytelsen samtidig som OEM-installasjonsspesifikasjonene opprettholdes.

Slut i lager

Forhåndsbestill nå

15 670 NOK
14103.17945757
{{ price }}

Kunde anmeldelser

Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse
Artikkel nr: GAR-898199-5001W

AUDI VW SEAT SKODA 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 1 Turbo 485hk, Garrett POWERMAX

Garrett PowerMax™ Bolt-on turbo for Volkswagen, Audi, Seat & Skoda 2.0L TSI (EA888) er designet for å øke motorytelsen samtidig som OEM-installasjonsspesifikasjonene opprettholdes. Denne oppgraderingsturboen maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Høytemperatur Mar-M legeringsturbinhjul og dual scroll turbinhus i rustfritt stål klassifisert opp til 1050°C er montert. Denne turboladeren er komplett montert med en kalibrert elektronisk aktuator og tilhørende komponenter for direkte OEM-installasjon (bolt på).

Trinn 1-funksjoner:
- Direct-Fit trinn 1 oppgradering
- 485HK | 362kW* (svinghjul) Effektkapasitet (testresultater på kjøretøy)
- 47 mm kompressor induktor, 60 mm kompressor utløser
- 50 mm turbin inducer, 45 mm turbin exducer
- GT2260S turbo
- Fullstendig montert med kalibrert elektrisk aktuator og tilhørende komponenter for OE-montering (bolt på)
- +17 % flyt sammenlignet med IS38 turbo (lager VW Golf R)
- GTX Gen II kompressorhjul
- Moderne turbinhjul konstruert av Mar-M-legering vurdert opp til 1050°C
- Turbinhus i rustfritt stål klassifisert for opptil 1050°C
- Maskinerte hastighetssensorporter
- Siste generasjon aksellager
- 360-graders trykklager - Forsterket

Maksimal tillatt turbohastighet er 185 000 rpm for denne trinn 1 turboen. Bruk av dette produktet over maksimalt tillatt turbohastighet skjer på eiers risiko og kan føre til skade og for tidlig feil. For å beskytte turboen mot overhastighet under drift, er en hastighetssensorport maskinert inn i kompressorhuset for montering av en hastighetssensor (delenummer GAR-781328-0003 og GAR-781328-0004) Hastighetssensorer selges separat.

Ytelsesresultatene for dette produktet er svært avhengig av kjøretøyets modifikasjoner og kartlegging. Måleffekten er strengt tatt basert på den totale kapasiteten til turboen og den potensielle svinghjulskraften.

Passer inn:
Audi TT / TTS (8S)
Årsmodell: 2014-
Motor: 2,0L L4 – Gass (EA888)
Turbo: IS20 eller IS38

Audi S3 / A3 / A3 Quattro (8V)
Årsmodell: 2013-2018
Motor: 2,0L L4 – Gass (EA888)
Turbo: IS20 eller IS38

VW Golf / GTI / R / Clubsport (MK7, MK7.5)
Årsmodell: 2013-2018
Motor: 2,0L L4 – Gass (EA888)
Turbo: IS12, IS20 eller IS38

SEAT Leon / Cupra (MK3)
Årsmodell: 2013-
Motor: 2,0L L4 – Gass (EA888)
Turbo: IS20 eller IS38

Skoda Octavia / VRS (MK3)
Årsmodell: 2013-
Motor: 2,0L L4 – Gass (EA888)
Turbo: IS20 eller IS38

OEM referanse:
06K124713L, 06K145875M, 06K145722H

Datablad

Monteringsveiledning

Garret advancing motion

----------------
Guider og Info

Bilmärke Audi
Bilmärke Seat
Bilmärke Skoda
Bilmärke VW

Vær den første til å skrive en anmeldelse om dette produktet!

Din kommentar:

For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.

Tilknyttede produkter
I lager

2-4 dager

4 485 NOK
4 984 NOK

Slut i lager

Forhåndsbestill nå

2 113 NOK
2 348 NOK

Varmebeskyttelse