Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

MAD dyp oljepanne - Nissan GT-R R35

MAD Sweden


MAD dyp oljepanne - Nissan GT-R R35   Dette er den ultimate motoroljepannen for Nissan VR38 -motorserien. Vi har forbedret det originale designet og fjernet alle svakhetene som begrenset ytelsen. Denne oljepannen, i aluminium, gir deg økt oljekapasitet, kjøligere oljetemperaturer og generelt en mer pålitelig motor for gal ytelse.

I lager

2-4 dager

9 980 NOK
{{ price }}

Kunde anmeldelser

Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse
Artikkel nr: MAD-OP-R35

MAD dyp oljepanne - Nissan GT-R R35

 

Dette er den ultimate motoroljepannen for Nissan VR38 -motorserien. Vi har forbedret det originale designet og fjernet alle svakhetene som begrenset ytelsen. Denne oljepannen, i aluminium, gir deg økt oljekapasitet, kjøligere oljetemperaturer og generelt en mer pålitelig motor for gal ytelse.

Den dypere konstruksjonen minimerer også risikoen for å miste oljetrykk ved kraftig bremsing og akselerasjon

En anbefalt oppgradering for alle, uansett hvordan du bruker bilen.

 

Oljekjelen fra Nissan er ok, men den er ikke som den skal være. Ved høyere turtall dannes det luftbobler i oljen, noe som reduserer opptaket og senker trykket og forårsaker skade på motorlagrene over tid. Vi løste dette med en dypere kjele med 1 liter økt oljekapasitet og la til et av markedets første ledeplatesystemer. Dette eliminerer oppsamlingsproblemer, fjerner luftbobler og forhindrer at olje spruter på bakveggen ved harde akselerasjoner.

Et annet svakt punkt i lagerkjelen er plasseringen av tappepluggen. Det er ikke i bunnen, noe som betyr at du ikke vil tappe ut gammel olje under oljeservice. Vi plasserte pluggen nederst for enkelt vedlikehold.

De fleste oljebrett for Nissan GT-R er installert med tetning for å forhindre lekkasje, men denne tetningen havner ofte inne i kjelen hvor små biter enten blokkerer oppsamlingsfilteret eller kommer inn i motoren. Å bruke en tetning betyr også at det er vanskelig hvis du vil fjerne kjelen fordi du må skrape av den tørkede tetningen, rense kantene og påføre en ny tetning før du fester den igjen. Tetting er økonomisk, men har sine ulemper. På MAD inkluderer vi en o-ring for å forsegle pannen enkelt hver gang.

 

På et bilde kan du se grafen for Syvecs -loggen som viser ekstremt små trykkfall når du treffer bremsen hardt. Denne testen ble utført i 2019 i en racerbil på slicks ved Hockenheimring (Tyskland).

 

----------------
Guider og Info

Bilmärke Nissan

Vær den første til å skrive en anmeldelse om dette produktet!

Din kommentar:

For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.

Tilknyttede produkter
Slut i lager

Forhåndsbestill nå

-25%

90 NOK
121 NOK