Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

ECU master PMU-16DL

ECU master


ECU Master PMU-16DL For noen tiår siden var de mest kritiske elektroniske komponentene i en racerbil tennspolen og fordeleren. I dag er racerbiler utstyrt med avanserte motorstyringssystemer, bremsesystemer, paddlevekslere, dataloggere, radioer, elektriske pumper, vifter og belysning. Hver komponent må styres på riktig tidspunkt, og det er avgjørende at alle systemer har beskyttelse for å forhindre skader eller brann.

Slut i lager

Forhåndsbestill nå

12 725 NOK

Kunde anmeldelser

Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse

Tags PDM
Artikkel nr: SPDPMU16DL

ECU Master PMU-16DL

For noen tiår siden var de mest kritiske elektroniske komponentene i en racerbil tennspolen og fordeleren. I dag er racerbiler utstyrt med avanserte motorstyringssystemer, bremsesystemer, paddlevekslere, dataloggere, radioer, elektriske pumper, vifter og belysning. Hver komponent må styres på riktig tidspunkt, og det er avgjørende at alle systemer har beskyttelse for å forhindre skader eller brann.

Tradisjonelt har sikringer og reléer blitt brukt til å håndtere disse funksjonene, men de medfører flere ulemper, som kompliserte kabler, følsomhet for vibrasjoner og temperaturendringer, samt vanskeligheter med diagnostisering.

Denne utfordringene kan effektivt løses med vår intelligente strømhåndteringsenhet (PMU). Vår nyeste PMU-enhet representerer det nyeste innen teknologi og tilbyr 16 høystrømsutganger for å drive belysning, vifter, pumper og mer. Den sikrer konstant spenningsovervåking og kortslutningsbeskyttelse på alle kanaler, noe som helt eliminerer behovet for sikringer og reléer.

 

Generell informasjon:

  • Temperaturintervall: AECQ100 GRADE1 (-40 til +125˚C)
  • CPU: 32-biters bilprosessor, 90MIPS
  • Driftsspenning: 6-22V, immunitet mot transienter i henhold til ISO 7637
  • Kapsling: IP 60, spesialtilpasset CNC-bearbeidet aluminium
  • Størrelse (mm) og vekt (g): 131x112x32,5, 370g
  • Forbindelser: 1 x 39-pins bilkontakt,
    1 x M6-bolt for batteritilkobling
  • PC-kommunikasjon: CAN (ECUMASTER USBtoCAN, PEAK CAN, KVASER)

UTGANGER:

  • Høystrømsutganger: 10 x 25A (kontinuerlig), 6 x 15A (kontinuerlig) med overstrøms- og
  • overopphetingsbeskyttelse. Utgangene kan pares for å øke den kontinuerlige strømkapasiteten.
  • Strøm og spenning måles for hver utgang.
  • Total strømutgang: 150A kontinuerlig
  • Trinn for utgangsstrømskontroll: 100mA
  • Vindusviskerutgang: Dedikert utgang med viskerbremsfunksjon
  • +5V: Overvåket 5V, 500mA utgang for å drive eksterne sensorer.


INNGANGER:

  • Analoge innganger: 16 innganger, 10 bits oppløsning, 0-5V (beskyttede), med programvarevelgbar 10K
  • Ohm pull-up og pull-down.
  • CAN-tastatur: 2 x Ecumaster-tastaturer (4, 6, 8, 12 taster).


ANDRE:

  • Utgangsstatusindikering: 16 to-fargede LED-lamper
  • Accelerometer/Gyroskop: 3D-accelerometer med 3D-gyroskop for logging og
  • kollisjonsdeteksjon. Realtidsklokke: Ja, superkondensator for backup-strøm (opptil 3 dager)

CAN BUS:

  • CAN-grensesnitt: 2 x CAN2.0 A/B
  • CAN-standard: CAN2.0 A/B – 125, 250, 500, 1000 kbps
  • In-/utgangsstrøm: Brukerddefinert med bitmaskering, opptil 100 inngangsmeldinger

LOGGING:

  • Loggingsminne: 256 Mbyte
  • Loggingshastighet: Variabel, definert per kanal, opptil 500 Hz

Lenker og manualer:

PMU programvarepakke 101.2 (2024/10/24)
PMU programvare endringslogg
PMU Brukermanual 101.1.1 (2024/10/08)
PMU-16 Pinout 1.1 (2023/10/06)
PMUs sammenligningstabell

----------------
Guider og Info