Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

Link ECU Honda S2000 AP1 Motorstyring

Link - ECU


Lett å installere. Rimelig. Pålitelig.

I lager

2-4 dager

17 888 NOK
{{ price }}

Kunde anmeldelser

Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse

Tags Honda F20
Artikkel nr: LNK-233-4000

Lett å installere. Rimelig. Pålitelig.
G4X PlugIn ECUs tilbyr den nyeste teknologien innen motorstyring, designet for å enkelt maksimere potensialet i bilen din.
Denne ECU-en passer i den originale OEM-innkapslingen. Installasjonen er enkel og krever ingen endring av bilens ledningsnett for modellene listet nedenfor.


Designet for Honda S2000 AP1.

  • Vennligst sjekk at kontakten din samsvarer med overskriften i bildet før kjøp.
  • Denne ECU-en fungerer kun med manuell girkasse.
  • Denne ECU-en støtter ikke fabrikkmodeller med E-Throttle.
  • De fleste fabrikkfunksjonene støttes.
  • Se funksjonsfanen for I/O-utvidelsesmuligheter.

Merk: Denne Plug-in-en har en ny 4-pinners strømmatad CAN-kontakt og kan ikke bruke det gamle CANPCB-kabelen til CAN-tilkobling. Bruk CANJST4-kabelen (kode 101-0198) for å koble til CAN-enheter. Denne nye 4-pinners porten og kabelen gir ikke bare CAN-tilkoblingen, men også en beskyttet 12V strømforsyning og jording for å drive CAN-enhetene. Strømkilden er beskyttet av en selvtilbakestillende sikring med en kapasitet på 3A kontinuerlig.

Egnet til:

Honda S2000 AP1 1999-2004
Honda S2000 AP2 2005 (uten E-throttle)

G4X PlugIn Nøkkelfunksjoner (der det gjelder):
Opptil 6D drivstoff- og tenningkartlegging
Presis lukket sløyfe kamakselkontroll (fire kamaksler, uavhengig kontroll)
Sekvensiell drivstofftilførsel
Digital utløsning, alle OEM-mønstre
OEM tomgangshardware støttes
5D boost-kontroll med tre byttbare tabeller
Motorsportfunksjoner - antilag, launch, flat shift
Kontinuerlig barometrisk korreksjon (innebygd)
CAN-port
QuickTune - automatisk drivstoffjustering
Individuell sylinderkorreksjon
USB-justeringskabel inkludert
Statistikkopptak i innebygd minne
Girkompensasjoner for gnist, boost og drivstoff
Valgbare dual drivstoff-, tenning- og boostkart i sanntid
Synk- og veivakselsensorer kan være en kombinasjon av Hall-effekt, variabel reluctance eller optisk
Boost-kontroll referert til gir, hastighet eller gassposisjon
512 MB dataloggingminne
Trinnvis injeksjon
Knock med "windowing"

I/O Utvidelsesmuligheter:
Følgende ekspansjonskontakt-inn-/utganger er tilgjengelige:

E-Throttle Kontakt

E-Throttle 1 - Jord (Signal)
E-Throttle 2 - +5V Ut
E-Throttle 3 - An Volt 10
E-Throttle 4 - An Volt 9
E-Throttle 5 - An Volt 8
E-Throttle 6 - An Volt 7
E-Throttle 7 - Aux 10
E-Throttle 8 - Aux 9

Ekspansjonskontakt 1

Expansion 1 - Jord (Signal)
Expansion 2 - Aux 11
Expansion 3 - Aux 6
Expansion 4 - DI 11
Expansion 5 - DI 10
Expansion 6 - DI 9
Expansion 7 - DI 2
Expansion 8 - DI 1

Ekspansjonskontakt 2

Expansion 9 - Jord (Signal)
Expansion 10 - Aux 16
Expansion 11 - Ikke koblet
Expansion 12 - Ikke koblet
Expansion 13 - Ikke koblet
Expansion 14 - Ikke koblet
Expansion 15 - An Volt 12
Expansion 16 - An Volt 6

Last ned fullstendige G4X-spesifikasjoner her.

----------------
Guider og info

Bilmärke Honda

Vær den første til å skrive en anmeldelse om dette produktet!

Din kommentar:

For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.

Tilknyttede produkter
I lager

Er på lager

1 406 NOK

Elektrisk kontakt
I lager

Er på lager


Verktøy