Link ECU Nissan GTR R34 & GTS R32-R33 Motorstyring
Link - ECU

Kunde anmeldelser
Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!
Skriv en anmeldelseLink PnP ECU - Nissan GTR R34 & GTS R32-R33
Enkel å installere. Rimelig. Pålitelig.
G4X PlugIn ECU-er tilbyr den nyeste motorstyringsteknologien, designet for enkelt å maksimere potensialet i bilen din.
Denne ECU-en passer inn i den originale OEM-kapslingen. Installasjonen er enkel, uten at fabrikkens kabelføring trenger å endres for de modellene som er oppført nedenfor.
NGTRX er designet for å passe den blå kontakten Nissan RB-motoren.
Vennligst sjekk at pinout-tilkoblingen din stemmer overens med overskriften i bildet før kjøp.
Denne ECU-en fungerer kun for manuelle girkasser.
Denne modellen inkluderer en 4 bar eller 7 bar MAP-sensor ombord.
De fleste fabrikkfunksjoner støttes.
Kontroller funksjonspanelet for I/O-utvidelsesmuligheter.
Denne ECU-en vil trenge en modifikasjon før E-Throttle kan brukes.
Egnet applikasjoner
- RB26DETT-motorer funnet i R32, R33, R34 Skyline GTR og Autech 260RS Stageas
- RB20DE-motorer funnet i R32 & R33 Skylines, A31 Cefiros
- RB20DET-motorer funnet i R32 Skylines (inkl. 4wd), A31 Cefiros og C33 Laurels. – Injeksjon 4&6 trenger å byttes
- RB25DE-motorer funnet i R32 & R33 Skylines, C33 & C34 Laurels og A31 Cefiros.
- RB25DET-motorer funnet i R33 Skylines (inkl. 4wd) og C34 Laurels
- RB30DE/DET/DETT-motorer laget med Non Neo-hoder og blå kontakter
G4X PlugIn Nøkkelfunksjoner (der relevant)
- Opp til 6D drivstoff- og tenningskartlegging
- Presisjonslukket løkke kamkontroll (fire kammer, uavhengig kontroll)
- Sekventiell drivstofftilførsel
- Digital utløser, alle OEM-mønstre
- OEM tomgangshardware støttes
- 5D turbo-boost-kontroll med tre skiftbare tabeller
- Motorsportfunksjoner - antilag, launch, flat shift
- Kontinuerlig barometrisk korreksjon (ombord)
- CAN-port
- QuickTune - automatisert drivstoffjustering
- Individuell sylinderkorrigering
- USB-tuningkabel inkludert
- Statistikkregistrering i ombordminnet
- Gearkompensasjoner for tenning, turbo-boost og drivstoff
- Realtidsvalgbare dobbelt drivstoff-, tennings- og turbo-boost-kart
- Synkronisering og krumtapfølere kan være en kombinasjon av Hall-effekt, variabel reluctans eller optiske
- Turbo-boost-kontroll referert til gir, hastighet eller gassposisjon
- 512 MB datalogging minne
- Staged injeksjon
- Knock med "windowing"
I/O-utvidelsesmuligheter
Følgende expansionsinnganger/utganger tilbys:
Expansjonsconnector 1:
- Gnd Sensorjord kun
- +5V Out Lavstrøm +5V strømforsyning
- DI5 Digital inngang
- DI6 Digital inngang
- An Volt 8 Analog 0-5V inngang
- An Volt 2 Analog 0-5V inngang
- An Temp 3 Temperaturfølerinngang
- An Temp 4 Temperaturfølerinngang
Expansjonsconnector 2:
- Gnd Sensorjord kun
- +5V Out Lavstrøm +5V strømforsyning
- Ign 7 Tænding 7 ekstra utgang
- Ign 8 Tænding 8 ekstra utgang
- DI 9 Digital inngang
- DI 10 Digital inngang
- An Volt 10 Analog 0-5V inngang
- Aux 11 Ekstra utgang 11
Last ned manual:
Klikk her
Last ned fullstendige spesifikasjoner:
Klikk her
----------------
Guider og info
Bilmärke | Nissan |
Vær den første til å skrive en anmeldelse om dette produktet!
Din kommentar:
For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.