Stor lager | # Egen utvikling | # Kunnskap

uten moms/En toll kan gjelde

Link Remote E-Throttle (DBW)

Link - Dash & Gauges


Link Remote E-Throttle (DBW) Ekstern E-Throttle-modul (Drive by Wire) fra LinkLinks eksterne E-throttle modul fungerer med alle Link G4X ECUs (unntatt AtomX-modellen) samt alle G4+ ECUs (Storm og høyere). Modulen gir deg full kontroll over gassinnstillingene dine og gir raskere og mer presis gassrespons. Erstatt mekaniske gasskoblinger med et avansert elektronisk gassmodul.

I lager

3-6 dager

3 241 NOK
{{ price }}

Kunde anmeldelser

Hjelp andre med å velge riktig. Bli den første til å skrive en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse
Artikkel nr: LNK-115-1000

Link Remote E-Throttle (DBW)

Ekstern E-Throttle-modul (Drive by Wire) fra Link
Links eksterne E-throttle modul fungerer med alle Link G4X ECUs

(unntatt AtomX-modellen) samt alle G4+ ECUs

(Storm og høyere). Modulen gir deg full kontroll over gassinnstillingene dine og gir raskere og mer presis gassrespons.

Erstatt mekaniske gasskoblinger med et avansert elektronisk gassmodul.
E-throttle er raskere, krever mindre vedlikehold, forbedrer drivstofføkonomien og reduserer utslippene.

Den eksterne E-throttle-modulen er designet for å brukes med:

  • Alle Link G4X ECUs
    (unntatt AtomX)
  • Alle Link G4+ ECUs
    (Storm og høyere)


Den brukes oftest for å gi e-throttle-støtte til MonsoonX, StormX eller PlugInX-ECUer eller for sekundær E-throttle-kontroll i XtremeX eller FuryX.

Forbindelse og kabling

Den eksterne elektroniske gassmodulen kan brukes som en utgangsmodul for ECU-er som ikke har innebygd støtte for elektronisk gassregulering.


Modulen krever tre hjelpeutganger fra ECU-en:

  • Signal 1 styrer den første drivsignalen fra modulen og skal kobles til første Aux-paret.
  • Signal 2 styrer den andre drivsignalen og skal kobles til andre Aux-paret.
  • Enable kobles til den valgte e-throttle-reléutgangen og frakobler strømmen til den interne gassstyringen.


Strømforsyning:
Modulen skal forsynes med strøm fra hovedreléet.
Strømmen bør kun være aktiv når tenningen er på. Denne løsningen er perfekt for høyytelses motorsportoppsett der rask og presis gassrespons er avgjørende.

Forbindelseseksempel

----------------
Guider og info

Vær den første til å skrive en anmeldelse om dette produktet!

Din kommentar:

For å legge inn en anmeldelse, må du være innlogget.